استراتژیهای ترکیب سئو و بازاریابی ایمیلی

بهترین تکنیک های ایمیل مارکتینگ برای موفقیت در کمپین آژانس دیجیتال سها مارکتینگ

با ورود به سال نو میلادی، زمان آن فرا رسیده است که برخی از اهداف بازاریابی ایمیلی جدید را بررسی و تعیین کنیم؛ تا بتوانیم استانداردهای بازاریابی خود را همواره به‌روز نگه داریم. این اقدامات نظیر شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی ، محتوای تعاملی و آینده بازاریابی ایمیلی می‌توانند هم هیجان انگیز و هم کمی معمایی باشند.امیدوارایم آماده‌ی این تغییر و تحول شگرف باشید. برای بازاریابی ایمیلی موفق در سال 2024، استفاده از ابزارهای مناسب بسیار ضروری است. یکی از این ابزارها می‌تواند طراحی سایت وردپرس باشد که به شما امکان می‌دهد بخش‌هایی برای جمع‌آوری ایمیل‌ها، فرم‌های اشتراک خبرنامه و بخش‌های مشوق برای جذب مشتریان ایجاد کنید. این سایت‌ها با قابلیت‌های انعطاف‌پذیر و طراحی کاربرپسند، به شما کمک می‌کنند که به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و به‌طور مؤثر لیست ایمیل‌های خود را توسعه دهید.

این شامل انواعی از سئو مانند محلی، فنی، تجارت الکترونیک و سازمانی است و به جذب ترافیک هدفمند کمک می‌کند. ازآنجاکه استراتژی ایمیل مارکتینگ مدام در حال تکامل است و روندهای مختلف می‌آیند و می‌روند، عاقلانه این است که روی کمک تیمتان حساب کنید. بخش‌های مختلف شرکت می‌توانند در تحقق استراتژی ایمیل مارکتینگ 2021 با هم همکاری کنند و اطلاعات و داده‌های زیادی جمع‌آوری کنند. دورکاری بسیار خسته‌کننده است، پس از ابزار افزایش بهره‌وری استفاده کنید و عملکرد افرادتان را ارتقا دهید. بازاریابی ایمیلی موثر، نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه را بهینه می‌کند و با ترکیب تلاش‌ها و بهینه‌سازی نیروی کار، سریع‌تر به اهدافتان می‌رسید.

افزایش ناگهانی در این نرخ ممکن است نشان‌دهنده نارضایتی یا خستگی از دریافت ایمیل‌های زیاد در بین مشترکین باشد. این شاخص، تعداد ایمیل‌هایی را که توسط کاربران به‌عنوان اسپم گزارش شده‌اند نمایش می‌دهد. افزایش ناگهانی در شکایات اسپم می‌تواند به اعتبار دامنه فرستنده آسیب برساند و قابلیت تحویل ایمیل در کمپین‌های بعدی را تحت تأثیر قرار دهد. ایمیل مارکتینگ به شما کمک می‌کند تا برند خود را به گوش مخاطبان بیشتری برسانید و در ذهن آن‌ها بمانید. مطالعات انجام شده توسط تحلیلگران بازاریابی با شرکت Litmus به طور مداوم نشان داده است که تقریباً نیمی از کل ایمیل‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه باز می‌شوند. به این معنی که اگر ایمیل شما به درستی در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه نمایش داده نشود، نیمی از مخاطبان شما فکر می‌کنند که نمی‌دانید چگونه یک ایمیل را به درستی ارسال کنید.

اگر از قبل یک برنامه وفاداری دارید، نگاهی به کارهایی که سایر رقبا برای پیشی گرفتن از شما انجام می‌دهند، بیندازید. به طور کلی، هرچه مشتریان شما نسبت به برند و انگیزه‌های شما هیجان بیشتری داشته باشند، تعامل مشتری هم بالاتر خواهد بود. با راه‌اندازی یک برنامه ارجاع یا تقویت برنامه فعلی خود برای جذب مشتریان جدید، از مزایای این اعتماد بهره‌مند شوید. اما مشتری‌ها چگونه قرار است بفهمند؟ کمپین‌های ایمیل اختصاصی را با یک موضوع جذاب و فراخوان قدرتمند برای اطلاع رسانی به آنها ارسال کنید. به اشتراک گذاشتن انگیزه با هر دو طرف، یک روش عالی برای دستیابی به اهداف تجاری شما در این زمینه است. حتی زمانی که ارجاع‌شوندگان تبدیل به مشتری نشوند، این اقدامی در جهت افزایش آگاهی از برندتان خواهد بود.

با بررسی صفحاتی که هر شخص پیش از عضویت در خبرنامه ایمیلی بازدید کرده‌، تصویری اولیه از او خواهید داشت. حالا می‌توانید مخاطبان هدف هر محتوا را شناسایی کنید و لیدهای بیشتری بگیرید. مخاطبان جدید از طریق سایت عضو خبرنامه می‌شوند و خب، قبل از ثبت آدرس قطعا از صفحه یا محصولی بازدید کرده‌اند که باعث جذب آن‌ها شده است. شاید تصور کنید با تولید محتوای باکیفیت می‌شود به‌راحتی لینک خارجی گرفت، ولی این طور نیست. دنیای بازاریابی دیجیتال سرشار از رقابت است و کمتر برندی حاضر می‌شود با لینک‌دهی، اعتبار رقیب را افزایش دهد. تمیز نگه داشتن لیست، قابلیت ارسال ایمیل را بهبود می بخشد و تضمین می کند که پیام های شما به مخاطبان مناسب برسد.

بنابراین، آن‌ها به سرعت نسبت به اندازه‌های مختلف صفحه نمایش و خوانایی فونت پاسخگو هستند. شاید این کار چندان هوشمندانه به نظر نرسد، اما خیلی مهم است که ایمیل را برای همه پلتفرم‌‌ها بهینه ‌کنید. با افزایش استفاده مشتریان از تلفن همراه، باید مطمئن شوید که آن‌ها هم تجربه‌ای مشابه با کاربران دسکتاپ از ایمیل شما دارند. برای اطمینان از اینکه ایمیل‌هایتان تجربه خوبی برای کاربران تلفن رقم می‌زنند، می‌توانید این کار را به یک شرکت فناوری برون‌سپاری کنید. شاید برای انجام صحیح این کار لازم باشد بخش‌های زیادی از سیستم خود را اصلاح کنید. اگر دچار مشکل در پیدا کردن محتوای ساخته‌شده توسط کاربر شده‌اید، در نظر بگیرید یک کمپین هشتگ شروع کنید.

این یک نوع بازاریابی است که به شما این امکان را می‌دهد که مشتریان خود را از طریق لیست ایمیلی خود از محصولات جدید، تخفیف‌ها و سایر خدمات مطلع کنید. طبق پیش‌بینی‌ها، درآمد حاصل از بازاریابی ایمیلی از سال 2024 تا 2032 در سطح جهانی 287 درصد افزایش خواهد یافت. شبکه‌های اجتماعی با ایجاد آگاهی از برند و افزایش تبدیل‌ها، فرصت خوبی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند. این روش شامل فعالیت‌های ارگانیک و تبلیغات پولی در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک است. استفاده از این استراتژی به شرکت‌ها امکان دسترسی به مخاطبان گسترده‌تری را می‌دهد و با توجه به کم‌استفاده بودن آن، فرصتی برای رقابت فراهم می‌آورد. با دنبال کردن این مراحل، می توانید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند تا کسب و کار خود را رشد داده و به اهداف خود دست یابید.

درک این انواع مختلف به شما کمک می کند تا کمپین های خود را برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود و بهبود اثربخشی بازاریابی ایمیلی تنظیم کنید. در طول سال‌ها، بازاریابی ایمیلی با توسعه فناوری و تغییر رفتار مصرف‌کننده به سنگ بنای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. در ادامه، بازاریابی ایمیلی و سئو را بر اساس این اهداف مقایسه می‌کنیم و برنده هر بخش را اعلام خواهیم کرد. این مثال‌ها نشان می‌دهند که چگونه می‌توان از ترکیب ایمیل و پیامک برای بهبود کمپین‌های بازاریابی استفاده کرد. برای اطمینان از این که ایمیل‌های شما به دست مخاطبینتان می‌رسد، حفظ سلامت دامنه ایمیل ضروری است. با استفاده از وب‌انگیج می‌توانید سلامت دامنه را به‌صورت لحظه‌ای رصد کنید و مشکلات بالقوه در ارسال و تحویل ایمیل را، پیش از آن که تأثیری بر کمپین‌ شما بگذارد، شناسایی و برطرف نمایید.

اگر ایمیلی ارسال می‌کنید و یکی از مشترکین روی لینک کلیک نمی‌کند، می‌توانید ایمیل دیگری با یک سؤال یا یک محتوای جدید ارسال کنید. به عنوان مثال، کلیک روی یک لینک محتوای خاص در ایمیل، منجر به ارسال، 3 ایمیل پیگیری می‌شود. ایمیل‌های بعدی فقط محض افرادی است که روی لینک ایمیل اولی کلیک کرده‌اند. کمپین‌های مبتنی بر رویداد که به (rigger-based campaigns) نیز شهرت دارند، مجموعه‌ای از ایمیل‌های بازاریابی هستند که بر اساس اقدامات خاص مخاطب‌های شما ارسال می‌شوند. شخصی‌سازی پیشرفته به معنای تنظیم محتوای ایمیل بر اساس ترجیحات فردی، تعاملات گذشته و تاریخچه خرید هر مشتری برای افزایش تعامل است.

از ابزارهای بصری‌سازی داده برای ارائه گزارش‌ها و مقایسه نتایج استفاده کنید و استراتژی‌های خود را بهبود دهید. شما می توانید از ابزارها و روش‌های مختلفی برای تحقیق در مورد مخاطبان خود استفاده کنید، مانند نظرسنجی، مصاحبه، تجزیه و تحلیل، گوش دادن به رسانه‌های اجتماعی و پرسونای خریدار (پرسونا چیست؟). لیست مخاطب شما باید از افرادی تشکیل شود که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند. این افراد می‌توانند شامل کسانی باشند که در گذشته خرید کرده‌اند، از وبسایت شما بازدید کرده‌اند، یا در فرم‌های ثبت‌نام آنلاین شما ثبت‌نام کرده‌اند. همیشه دلایل زیادی وجود دارد که تا پایان فعالیت رابطه مخاطبین غیرفعال می‌شوند. ترغیب مشتریان موجود، حتی اگر غیرفعال باشند، به خرید اغلب آسان‌تر و موثرتر از پیدا کردن مشتریان جدید است.

در این مقاله می‌خواهیم راهکارهایی رسیدن به یک استراتژی موفق را با هم بررسی کنیم. با وجود کانال‌های ارتباطی متعددی که امروزه در دنیای دیجیتال در دسترس هستند، ایمیل یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان است. می‌توان گفت در زمینه بازاریابی بازگشتی، ایمیل حرف اول را می‌زند و با وجود این همه سروصدای کانال‌های ارتباطی جدید، بازاریابی ایمیلی از بقیه روش‌ها کارآمدتر است. اما آیا همه داستان همین است؟ به احتمال زیاد شما هم خیلی ساده‌انگارانه به این موضوع نگاه نمی‌کنید! بیاموزید چگونه به سطح بالاتری برسانید و کمپین‌هایی ایجاد کنید که به تبدیل انجام دهند. تنوع ابزارها و ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل امروز به بازاریابان راه‌های بی‌شماری برای دسترسی به مشتریان پتانسیلی می‌دهند.

در این مقاله، با تمرکز بر نکات کلیدی طراحی کمپین‌های موفق ایمیل مارکتینگ و استراتژی‌های افزایش نرخ باز شدن و تعامل ایمیل‌ها، شما را در بهبود نتایج بازاریابی یاری خواهیم کرد. ایمیل مارکتینگ ابزاری قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان و افزایش فروش است. با رعایت استراتژی‌های مناسب و نکات کلیدی، می‌توانید نرخ باز شدن ایمیل‌ها و تعاملات با برند خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهید. همچنین، به‌روزرسانی مداوم استراتژی‌ها و تحلیل دقیق داده‌ها به رشد و موفقیت کمپین‌های بازاریابی ایمیلی کمک می‌کند. داده‌های پشت این نوع ایمیل‌ها به ما نشان می‌دهند که عملکرد آن‌ها بسیار بهتر از ایمیل‌های سنتی است. ازاین‌رو استفاده از ایمیل‌های مبتنی بر ماشه به یک استراتژی ایمیل مارکتینگ مهم و کاربردی تبدیل‌شده است.

این ابزارهای قدرتمند بازاریابی، می‌توانند با همکاری نزدیک با هم، به گسترش هرچه بیشترِ دامنه‌ی برند شما کمک کنند. کسب‌وکارها با افزودن تعامل می‌توانند تجربیات پویا و سرگرم‌کننده‌ای ایجاد کنند که گیرندگان را تشویق به صرف زمان بیشتر در ایمیل‌های خود کنند. این رویکرد نه تنها تعامل را افزایش می‌دهد، بلکه اتصال بسیار نزدیک‌تری به مخاطبان ایجاد می‌کند و نتایج بازاریابی بهتری را به همراه دارد. هر کسب‌وکاری برای بهینه‌سازی فعالیت‌های بازاریابی خود نیازمند شناخت مزایای بازاریابی ایمیلی است. در این مقاله، پنج مزیت کلیدی این روش بازاریابی در سال 2024 را بررسی خواهیم کرد و نحوه بهره‌برداری از آن‌ها برای دستیابی به اهداف بازاریابی و حفظ مزیت رقابتی را تشریح خواهیم نمود. با به اشتراک گذاشتن تخصص خود یا دیگران، ارائه راهنمایی‌ها و بینش‌هایی که می‌تواند برای آنها ارزشمند باشد، ایمیل ارسال کنید.

شاید در نگاه اول ایمیل مارکتینگ و سئو دو کانال بازاریابی جدا باشند که هیچ ربطی به هم ندارند؛ اما وقتی دقیق‌تر نگاه می‌کنیم، اهمیت ایمیل مارکتینگ در سئو انکارناپذیر است. ایمیل امکان ارتباط فوری را فراهم می‌ کند؛ یعنی اینکه کسب‌وکارها می‌ توانند تعداد زیادی پیام‌ را سریع و به‌ موقع برای مخاطبان خود ارسال کنند. این به‌ ویژه برای ارائه پیشنهادات، رویدادها، به‌روزرسانی‌ها و یا یادآوری‌ها مثلا یادآوری تکمیل خرید بسیار مفید است. نرخ تبدیل اندازه گیری می کند که چه تعداد از گیرندگان ایمیل اقدام مورد نظر خود را انجام می دهند، مانند خرید یا ثبت نام. ایجاد فوریت در ایمیل تبلیغاتی شما می تواند به میزان قابل توجهی باعث افزایش تبدیل شود. بر اساس گزارش استراتژی و روندهای بازاریابی سال 2024، بازاریابی ایمیلی محبوب‌ترین کانال مورد استفاده بازاریابان است (33%)، و پس از آن وب‌سایت/وبلاگ/سئو با 32% قرار دارد.

عناصر طراحی منسجم مانند رنگ ها و فونت ها به ایجاد هویت برند منسجم کمک می کند و ایمیل شما را به راحتی قابل تشخیص می کند. ایمیل‌های خودکار که توسط اقدامات خاص ایجاد می‌شوند، ارتباط بیشتر و نتایج بهتر را تضمین می‌کنند. ارائه محتوای مناسب در زمان مناسب از طریق ایمیل‌های چرخه عمر، وفاداری طولانی‌مدت مشتری را تقویت می‌کند و تجارت مجدد را تشویق می‌کند. ایمیل‌های رویداد، اقدامات خاصی را از سوی گیرنده انجام می‌دهند و برای ارائه اطلاعات مهم ضروری هستند. نمونه‌هایی از این پیام‌ها اعلان‌های سبدهای افتاده و پیام‌های بازنشانی رمز عبور هستند. انواع دیگر عبارتند از تأیید خرید، به‌روزرسانی وضعیت سفارش، یادآوری‌های سفارش مجدد، و رسیدهای ایمیل.

طراحی وب‌سایت شامل جنبه‌های فنی و زیبایی‌شناختی است که بر سرعت، استفاده‌پذیری و ظاهر سایت تمرکز دارند. وب‌سایت به عنوان مرکز استراتژی‌های دیجیتال نقش کلیدی در نگه‌داشتن کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتری ایفا می‌کند. طراحی مناسب می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشیده و موفقیت بازاریابی دیجیتال را تقویت کند. بازاریابی دیجیتال استفاده از کانال‌ها و پلتفرم‌های آنلاین برای تبلیغ یک محصول، خدمات یا برند است. این موضوع شامل ایجاد، ارائه و سنجش محتوا و کمپین‌های است که مخاطبان هدف را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

می‌توانید ایمیل‌ها را به گروه‌های مختلف مخاطبان با توجه به علایق و نیازهایشان ارسال کنید. ایمیل مارکتینگ یکی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی دیجیتال است. برای اینکه بتوانید از لیست ایمیل خود بهترین نتیجه را بگیرید، باید مخاطب‌های غیرفعال و افرادی که محتوای شما را به عنوان اسپم علامت‌گذاری کرده‌اند، حذف کنید. یادتان باشد که قوانین اسپم و ایمیل مارکتینگ را از قبل، مطالعه کنید تا کمتر دچار این مشکل شوید. می‌توانید از ابزارهایی مانند Google Sheets یا Excel برای ایجاد یک پلن بازاریابی دیجیتال و الگوی بودجه و پیگیری پیشرفت و نتایج استفاده کنید.

اگر به دنبال شنیدن بهترین زمان ارسال هستید، باید بگوییم که هیچ‌چیزی به‌عنوان بهترین زمان وجود ندارد! مهم‌ترین عاملی که در اینجا باید در نظر گرفته شود، نوع کسب‌وکار شما است. این جدول حاصل برآیند داده‌های بین‌المللی است و به شما در تدوین استراتژی بازاریابی ایمیلی کمک می‌کند. تردیدی وجود ندارد که شخصی‌سازی پیام‌های ایمیل یک اقدام عالی است و مزایای فوق‌العاده‌ای در کمپین‌های ایمیلی شما دارد. به گفته Invesp، این نوع پیام‌ها در مقایسه با پیام‌های تبلیغاتی شخصی‌سازی نشده، 29% نرخ باز شدن منحصربه‌فرد بالاتر و 41% نرخ کلیک منحصربه‌فرد بیشتری دارند.

● استفاده از تصاویری که دارای تگ ALT مناسب هستند می‌تواند به بهبود سئو کمک کند، زیرا موتورهای جستجو قادر به شناسایی محتوای تصاویر هستند. وظیفه شما این است که ایمیل‌هایتان را بیش از حد تبلیغی نگران نشوید ولی به گونه‌ای که متمایز ولی بی‌خرج نیز نیاید. محتوای جذاب و ارزشمندی ایجاد کنید که به مشکلات مشترکان شما پردازد، راه‌حل‌ها ارائه دهد و سرگرم کننده باشد. از ترکیب متن، تصاویر و حتی ویدیوها برای نگاه آراسته و جذاب نگهداری از ایمیل‌های شما استفاده کنید. متخصصان سئو با جست‌وجوی کلمات کلیدی به نحوه بیان نیازهای مشتری پی می‌برند؛ یعنی وقتی مشتری نیازی دارد یا به‌دنبال محصول خاصی می‌گردد، معمولا چه چیزی سرچ می‌کند. با نجوا همراه شوید تا استراتژی همسوکردن ایمیل مارکتینگ و سئو را بیاموزید.

این‌ گونه شما می‌ توانید پیام‌ های شخصی‌ سازی‌ شده و مرتبط‌ را تهیه کنید که منجر به نرخ تعامل بالاتر شود. کمپین‌ های بازاریابی ایمیلی را می‌ توان به میزان بیشتری نسبت به کمپین‌ های موجود در رسانه‌ های اجتماعی شخصی‌سازی کرد. در بازاریابی ایمیلی شما گروه‌های مخاطبان خود را تقسیم‌بندی می‌ کنید، یا می‌ توانید از نام مشترکین در موضوع ایمیل و محتوای آن استفاده کنید. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ فرایندی است که در آن یک برند، مشتریان و مخاطبان هدف خود را از طریق ایمیل، هدف قرار می‌ دهد. بازاریابی ایمیلی با ارائه محتوای شخصی سازی شده که با اولویت های فردی مطابقت دارد، نقش مهمی در افزایش وفاداری مشتری ایفا می کند.

همواره آماده آزمایش راهکارهای تازه باشید؛ زمانی که متوجه شدید راهکار جدید شما به‌خوبی کار می‌کند، استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را تغییر دهید. زمانی که از تغییر استراتژی یا تعریف استراتژی ایمیل مارکتینگ جدید نترسید، تعامل بسیار بهتری با مشتریان خواهید داشت که به‌منزله افزایش فروش است. در حال‌ حاضر 80% از کاربران اینترنت تلفن همراه دارد و پیش‌بینی می‌شود که تعداد این افراد در سال‌های آتی افزایش پیدا کند. بنابراین تعریف استراتژی ایمیل مارکتینگ مبتنی بر گوشی موبایل را باید در اولویت اقدامات بازاریابی دیجیتال خود قرار دهید. صرف‌نظر از دستگاهی که مشتریان ایمیل‌های خود را با آن چک می‌کنند، مطمئن شوید که ایمیل‌های شما بر روی تمام دستگاه‌ها به‌خوبی دیده می‌شوند.

ایجاد حس کنجکاوی، هیجان یا کمی فوریت که می‌تواند مخاطبان را به کلیک کردن ترغیب کند. از آنجایی که بهتر است تنها یک مؤلفه را در یک زمان تست کنید، ممکن است مدتی طول بکشد تا متوجه شوید که ایمیل ایده‌آل مخاطبان شما چیست؛ اما دلسرد نشوید! اگرچه ایجاد چنین تغییراتی زمان می‌برد؛ اما قطعاً در طولانی‌مدت نتیجه‌بخش خواهد بود. قبل از جمع‌آوری هر گونه داده مشتری، حاشیه‌نویسی مشتری اصیل را بدست آوردن ضروری است. این به این معناست که باید مشتریان در مورد نوع جمع‌آوری داده، هدف آن و چگونگی پردازش آن آگاه سازید.

نرخ برگشت بالا می‌تواند نشانگر وجود مشکلاتی در لیست ایمیل‌ها باشد که بر اثربخشی کمپین تأثیر منفی دارد و منجر به کاهش تعامل و نرخ تبدیل می‌شود. نرخ برگشت کمتر از ۱.۵ درصد، نشان‌دهنده سلامت دامنه و صحت لیست ایمیل‌هاست. نیازی به جستجو برای پیدا کردن اطلاعات عملکرد کمپین و جابجایی بین صفحات گوناگون نیست. با ردیابی و بررسی شاخص‌های کلیدی در لحظه، همواره یک قدم جلوتر خواهید بود. این قابلیت به شما امکان می‌دهد که تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ نموده و استراتژی‌های بازاریابی خود را فوراً بهینه کنید.

برنامه Brevo دارای ویژگی بهینه‌سازی زمان ارسال خاص دارد که از یک الگوریتم یادگیری ماشین برای پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال به مخاطبان خاص شما استفاده می‌کند. دکمه‌های به اشتراک‌گذاری اجتماعی را در ایمیل‌های خود قرار دهید تا مشترکان را تشویق به به اشتراک‌گذاری محتوای شما با شبکه‌های خود کنید و دسترسی برند خود را گسترش دهید. در بازاریابی ایمیل، برجسته نمودن خود در یک ایمیل‌نامه پر از ایمیل چالش‌برانگیز است. با جای‌دهی عناصر تعاملی، شما می‌توانید با مخاطبانتان به یک شکلی درگیر کنید که ایمیل‌های سنتی و استاتیک نمی‌توانند با آنها رقابت کنند. اتوماسیون بازاریابی به شما امکان ارسال ایمیل‌های به موقع و مرتبط بدون مداخله دستی مداوم را می‌دهد.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری